SPAREN
JOUW MOMENT SPAARPAS
Spaar nu voor directe korting in euro’s!
Kies zelf jouw moment om je gespaarde korting te verzilveren. Jouw gespaarde bedrag kun je inwisselen voor bijvoorbeeld een lekker speciaalbiertje met korting bij De Nieuwe Wereld, een voordelige lunch bij La Colline of kies voor een tapasmenu met korting bij De Bodega.
✔ Spaar automatisch 5% over jouw rekening
✔ Bepaal zelf op welk moment je jouw gespaarde korting verzilvert
✔ Ontvang na aanmelding eerste 50 punten cadeau
SPAAR NU VOOR DIRECTE KORTING
HOE DOE IK MEE?
Vraag jouw pas aan door op onderstaande link te klikken en vul je naam en e-mailadres in. Open vervolgens de toegestuurde e-mail op jouw telefoon. Klik op ‘klik hier voor uw Jouw Moment’ en klik op ‘voeg toe’ aan PassWallet (Android) of Wallet (iPhone). Geen mail ontvangen? Check dan ook even je spam.
Hoe werkt het?
Bij iedere aankoop spaar je automatisch 5% over het bedrag van je rekening. Laat bij het afrekenen jouw (digitale) pas bij de kassa scannen en de punten worden automatisch bijgeschreven op jouw persoonlijke spaarrekening. Deze korting kun je tijdens een volgend bezoek verzilveren, of op een later moment naar keuze. Het checken van je saldo doe je gemakkelijk via je mobiele Wallet of via onderstaande knop.
WAT SPAAR JE
Je ontvangt punten die gelijk staan aan euro’s.
Zo staan 20 punten gelijk aan 1 euro. En:
50 punten = 2.5 euro
100 punten = 5 euro
250 punten = 12.5 euro
500 punten = 25 euro
Meest gestelde vragen
– Kan ik mijn fysieke pas van voorheen nog gebruiken?
Dit kan zeker!
– Wat gebeurt er met mijn oude punten?
Jouw punten worden automatisch omgezet, je bent ze dus niet kwijt!
– Kan ik de digitale en de fysieke spaarpas naast elkaar gebruiken?
Ja, dat kan! Als je een digitale kaart hebt, kun je de fysieke kaart laten scannen in een van onze zaken en op hetzelfde e-mailadres registreren. Je krijgt automatisch een e-mail met de vraag of je jouw kaarten wil koppelen.
– Ik ben mijn pas kwijt, wat nu?
Jouw account is gekoppeld aan jouw e-mailadres. Door zelf opnieuw te registreren met hetzelfde e-mailadres, ontvang je per e-mail een nieuwe digitale membercard met hetzelfde puntensaldo.
– Waar kan ik mijn puntensaldo vinden?
Jouw puntensaldo wordt weergegeven op je digitale membercard in jouw PassWallet (Android) of Wallet (iPhone).
Let op: refresh deze regelmatig om jouw actuele puntensaldo te zien. Heb je een fysieke kaart? Bekijk dan hier jouw saldo.
– Ik heb een nieuw e-mailadres, kan ik dit veranderen?
De spaarkaart wordt gekoppeld aan een naam en e-mailadres. Helaas kunnen wij het e-mailadres niet wijzigen. Wanneer je onverhoopt toch een nieuw e-mailadres hebt, neem dan contact met ons op via jouwmoment@jhb-oss.nl.
– Ik heb een andere vraag, wat nu?
Mail je vraag met je naam en e-mailadres waar jouw membercard aan is gekoppeld naar jouwmoment@jhb-oss.nl, wij helpen je graag!
DE KLEINE GROTE LETTERTJES
- De gespaarde punten zijn inwisselbaar bij Brasserie La Colline, Grillkamer De Bodega en Eet- en drinkcafé De Nieuwe Wereld.
- De gespaarde punten vervallen jaarlijks op 1 maart.
- De gespaarde punten zijn niet direct te verzilveren, maar wel bij een volgend bezoek.
- Het maximaal aantal punten wat je over een rekening kunt verzilveren is 500 punten.
- Je kunt jouw gespaarde punten niet in delen verzilveren.
- Je spaart niet bij aankoop van onze cadeaupas of tegoedbordje.
- Van de gespaarde punten kun je geen cadeaupas of tegoedbordje kopen.
- De gespaarde punten zijn niet achteraf te verzilveren op een rekening.
- De gespaarde punten zijn niet te verzilveren tijdens feestdagen of i.c.m. speciale acties.
- Vooralsnog is het niet mogelijk om bij een online bestelling punten te sparen of te verzilveren.
Bezoek ons
Restaurant De Bodega zit op de hoek van de Heuvel en de Eikenboomgaard in het centrum van Oss.
Openingstijden
DAGELIJKS: 17:00 – 00:00